torsdag den 2. juni 2011

Ikke meget at sige, men alligevel blev det langt!

Jeg er træt af varmen. Virkelig. Mit værelse er som en sauna, og det er ikke engang rigtig sommer endnu. Jeg orker det ikke!
Jeg orker heller ikke, at jeg i morgen skal ringe til lønkontoret, fordi de åbenbart vil have jeg skal bruge en kode til at åbne min lønseddel, jeg har bare ligesom aldrig oprettet mig med en kode noget sted hos dem, så ved sgu ikke liige, hvad det er, de vil have ö. wow, pænt lang sætning xD

Jeg var hjemme hos Aleks fra fredag til mandag, og vi hyggede os <3
Om søndagen tog vi ind til byen og spiste, det var rigtig fint ö
Jeg ville gerne være blevet en dag mere, men havde ikke tøj til det xD
Synes vi har det meget stille og roligt sammen, selvom vi egentlig ikke har mødt hinanden Så mange gange.
Jeg fik en fin lille 'Marie' navne-halskæde, som jeg er rigtig glad for.

Tidligere i dag følte jeg mig også rigtig glad og forelsket, så det var rart ö
Mine følelser er normalt ret... Stillestående? Agtigt. Men det er nok også bare fordi, at vi nu alligevel har kendt hinanden længe og 'været sammen' i lang tid.

På lørdag kommer der noget familie her, til noget Pinse-Brunch halløj.
Jeg gider det ikke rigtig, men fordi det kun er brunch, så tager det nok ikke så mange timer, så det er okay.
Og så kommer min søster og hendes mand også! Det er mærkeligt at kalde ham 'hendes mand' xD
Nå, men de kommer i morgen, og jeg håber at det kan lette lidt på tingene herhjemme.
Jeg gider ikke rigtig skrive noget om alt det pis med min mor, men vi snakker ikke rigtig sammen, og jeg er kun nedenunder når vi skal spise sådan set.
Aanyways, jeg håber min søster har fået så nogle two-way neglelak dimser! ö Og at jeg så må få/købe nogle af hende. Ellers vil jeg spørge om ikke hun kan købe nogle til mig på e-bay, jeg har nemlig ikke selv en bruger derinde, tror jeg ikke lige mit shoppe-gen ville kunne kontrollere xD

Jeg har forsøgt at sige, at jeg om måneden må bruge omkring 200kr på tøj og 200kr på andre ting.
Gaver og andre 'Tvungne ting' tæller så ikke med.
Men nu må vi se om jeg kan overholde det nogenlunde xD I dag er det den 2. og jeg har da ikke brugt penge endnu! ö

På søndag er det Fars dag, og min søster og jeg har en okay fin gave, noget lidt anderledes end hvad vi plejer at give, så må vi se hvad han siger til det.

Åh gud, hvor er den varme bare ulidelig.. Orker det ikke!
Wah...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar