lørdag den 18. juni 2011

Søvn, sex og andet

Jeg er så træt af mit søvnmønster.
Det er virkelig sjældent at jeg bare sover ordentligt.
Jeg drømmer næsten hver gang jeg sover, og jeg vågner tit.
I ved, når man vågner om morgenen og tænker 'Arh, jeg tager lige en times tid mere' - sådan er det hele tiden for mig. Vågner, prøver at sove videre, drømmer.
Og i perioder kan jeg ikke sove i mørke/stilhed, hvilket gør at jeg har mit tv tændt, og jeg drømmer om det som er i tv, fordi jeg hører mens jeg sover. Wah.
Og det er så forbandet varmt.
Jeg ville ønske, at man kunne få rigtige sovepiller uden recept, men man kan kun få så noget 'naturmedicin' crap som jeg har prøvet for lang tid siden. Tog vist nok omkring 10-15 piller og kunne stadig ikke sove.

Og så drømmer jeg om sex! Hvertfald lige for tiden. Har haft 3 sexdrømme i dag! xD
Faktisk er det ikke om selve sexen, men det handler om det op til. (Ikke fysisk forspil).
Jeg savner vist noget spænding og flirteri. Og at gøre dumme ting.
Jeg har lyst til at gå i seng med en, som jeg virkelig ikke burde gå i seng med.
At flirte i sin fuldskab og blive kysset mens man tænker 'Hvad fanden er det jeg laver?'.
Gad vide hvorfor jeg har det behov lige for tiden..

Nå. Noget helt andet! ö
Min mor har købt 2 Depend cracked effect neglelakker til mig!
Rød og blå. De er fine. Ikke sådan som glimmer er, at jeg bare kan se på det tusind gange, det her er mere bare noget lidt sjovt ö
Jeg har ikke lige taget noget billede i dag, man gør måske på et tidspunkt.. Not that anyone cares, hah xD

Mh, jeg burde rydde op. Jeg hader virkelig, at det er en af de ting, jeg ikke kan overskue.
Gid jeg var sådan én som fandt ro i at rydde op og gøre rent, men det er jeg ikke.
Jeg kan måske bruge max. 15 minutter på at rydde op, og så sætter jeg mig ned. Jeg skal bare liiige sidde lidt..
Det går mig super meget på, men åbenbart ikke nok til at gøre noget ved det.
Ligesom min sindstilstand..

Og hallo, små mennesker derude som bestemmer størrelser på tøj, tag jer nu lige sammen.
Det kan jo ikke været rigtigt at jeg kan passe shorts i 38, men en nederdel i 42 er for lille.
Så må I sgu lige koordinere lidt bedre -.-

Jeg vil ikke skrive noget om hvordan jeg egentlig har det, for jeg orker ikke helt at snakke om det, så nu blev det bare lidt random ö

Ingen kommentarer:

Send en kommentar