søndag den 22. maj 2011

Om bryllup og måske lidt andet (:

Jeg ved ikke lige, hvorfor jeg gider skrive så meget om min søsters bryllup, men det gider jeg vist bare xD
Hun var lidt nervøs, men det var ikke meget, og hun var slet ikke sur/stresset/en bitch xD

Men jeg tror bare jeg vil sætte lidt billeder ind her, så får jeg også lige prøvet det. (:



Min søster hos os om morgenen.

Han ventede spændt i kirken på hende! ö




Forfatteren Jussi Adler Olsen var der også, så fancy er vi nemlig xD



Det var en smuk bryllups kage (:



De var meget lykkelige og smukke (:



Min mor, min søster og jeg, nevermind at vi ligner lort xD




De fik danset brudevalsen (:




Alt i alt var det et rigtig fint bryllup, og jeg var ved at knibe en tåre eller to et par gange xD

Okay, i virkeligheden har jeg ikke super korte ben vel xD og jeg burde virkelig ikke være så bleg... damn.
Nå fuck it xD






I dag er jeg mega træt, har nærmest ikke sovet, og de nygifte kom lige forbi en tur for at hente nogle ting og sådan (:
Jeg overvejer stærkt at få ryddet lidt op.
Jeg har en dobbeltseng, men omkring halvdelen af den er fyldt op med ting. Rod. Papirer, mapper, bamser, ledninger, kasser, tæpper, tøj, bøger, kassen med neglelakker, poser, tasker. Jamen.. Alt!
Ind i mellem får jeg styr på det, flytter tingene og har hele sengen fri, men hver gang går der kun et par dage før der igen ligger alt muligt i den.
En ting er, at jeg er doven og ikke gider rydde op, men jeg tror også, at det er fordi, jeg egentlig ikke kan lide at have alt den plads for mig selv. Det føles lidt ensomt, og på en måde er det mere rart at man ikke kan fylde det hele.
Jeg sover desuden også altid kun i den samme side af sengen.
Og snart vil jeg måske netop lægge mig og gøre det! ö

Ingen kommentarer:

Send en kommentar