onsdag den 18. maj 2011

Burde være glad, men er ikke...

I dag tog jeg til Vordingborg og købte nogle ting, for jeg manglede en sort bh der kan bruges sammen med en kjole jeg har. (:
Jeg købte både et sort og et rødt sæt, og det var billigt, for jeg var i Kvickly xD
Egenlig købte jeg også en glas neglefil, men ved kassen har jeg ikke fået den med. Miv.
Ekspedienten lagde undertøjet i en pose, og da jeg kun havde købt det + en lille bitte neglefil gik jeg ud fra, at hun også havde puttet den i posen. Men det havde hun åbenbart ikke.. Heldigvis er det kun 40 kroner jeg har spildt, men er stadig super irriterende!

Så vadede jeg hele vejen op til Expert for at se om de havde et billigt digital kamera.
De billigste kostede 499,- og jeg havde egentlig tænkt mig at købe det, men så blev jeg pissed fordi der åbenbart kun er dovne ekspedienter i Expert.
Jeg stod fandme i over 5 minutter og kiggede på kameraerne, og jeg var den eneste kunde i hele butikken, mens de to ekspedienter gik og snakkede med hinanden uden at spørge om jeg kunne bruge hjælp.
Der sidder kun et udstillings kamera, og så skal ekspedienten finde et 'rigtigt' frem til en, hvis man skal købe det jo, og de kunne se jeg stod og kiggede på kameraer, men de gad åbenbart ikke sælge noget til mig, så jeg gik igen.
Totalt latterlig butik, ærlig talt, jeg kan godt forstå at man måske skal vente lidt hvis der er travlt, men jeg var den eneste kunde i hele butikken.
Nå, men så bliver det hvertfald bare ikke der, jeg køber noget en anden gang.

I stedet gik jeg i 10 kroners butik og købte en hel masse negle dekorations ting, som kun kostede 10 kroner for 10 små poser, så det var super! ö
Jeg var også i Matas og købe to neglelakker, Gosh - Gasoline og en Depend lysegrøn metallic, kan ikke lige huske nummeret, og har lagt dem væk ö


Nå, men egentlig burde jeg jo være glad, for jeg har købt fine ting, og det var billigt, og neglelakkerne var endda 'gratis' for dem købte jeg med et gavekort.
Men jeg har det af helvedes til.
Jeg begyndte at græde på vej hjem i bilen og nu og jeg orker det ikke..

Jeg ved ikke, hvad det er, som gør så ondt.
Men det gør.
Jeg ved ikke engang, hvad jeg føler, andet end at være dybt ulykkelig.
Er det ensomhed? Skuffelse? Jalousi? Kærlighed? Sorg? Hm.. Hvad kan mere gøre end ked af det.. I dont know.
Ved mest bare, at jeg er træt af at græde. Og den dér tyngende trykkende fornemmelse, der gør at man næsten ikke kan trække vejret. Ikke fordi, at man græder hysterisk, slet ikke, tårerne løber bare stille, men bare som om man ikke orker at trække vejret.

Mine nye neglelakker er pæne, og det jeg har bestilt på nettet er kommet med posten, men det kan først hentes i morgen, så må jeg se om det også er fint. Neglelak til 12½kr er måske ikke lige det bedste kvalitet, men fuck det.

"She lives her life at an eight. Her pain, at any given day, she lives at an eight."
Grey's Anatomy

Ingen kommentarer:

Send en kommentar