fredag den 20. maj 2011

Søvn og dagen før Dagen!

I dag kørte vi alle ned og så på det sted, hvor min søsters (og hendes kommende mands) bryllupsfest skal holdes i morgen. Der var lidt ting med bordene som skulle ændres, så det var fint nok, at det lige blev tjekket.
Bagefter tog min mor og jeg på Døllefjelde marked, vi skulle ikke noget bestemt men var mange år siden, at vi havde været der sidst.
Vi gik rundt og kiggede på en masse ting, og havde en hyggelig lille tur. Min mor og jeg er ret gode sammen.
Jeg købte en Gosh øjenskygge til 20 kroner, og en okay flot taske til 50kroner.
Vi købte også en lille gave-ting til i morgen, som min mor sagde vi bare kunne sige var fra mig. Jeg har også en 'rigtig' gave til dem, det var bare en lille ekstra ting. (:

Her til aften har jeg taget neglelak på, det ligner lort, men jeg gider ikke rette det! xD

Min søvn er helt ude af kontrol igen.
Jeg havde eller 1-2 uger som var ret gode, hvor jeg fik sovet lidt mere, bedre og sammenhængende, samt at jeg kom op om formiddagen.
Men nu er det helt ødelagt igen, og i den sidste uge har jeg nok kun sovet max 7 timer i hvert døgn. Jeg ved godt, at det egentlig er meget normalt, men jeg er træt hele tiden.
Jeg har virkelig forsøgt at lade være med at sove i løbet af dagen, da jeg ikke ønsker at have min søvn fordelt ud på en masse gange i løbet af døgnet, vil hellere have det samlet.
Anyways, selvom jeg ikke har sovet i løbet af dagen, jeg har været okay tidligt oppe, og jeg er mega træt, så kan jeg alligevel ikke sove om natten.
Egentlig er det lidt svært at forklare, for jeg kan som sådan godt sove, jeg kan bare ikke gå i seng.
Jeg ved ikke, hvorfor det er så svært for mig. Jeg ved heller ikke, om jeg er mere glad, når jeg sover godt, eller om jeg sover godt, når jeg er glad, men ligegyldigt hvad, så håber jeg, at det snart bliver godt vejr igen, da det helt tydeligt påvirker mig til det bedre! (:

Jeg er lidt nervøs for i morgen, vi skal have pænt tøj på og møde hans familie og sådan, men det skal nu nok gå.
Jeg forstår overhoved ikke, hvorfor de ikke har planlagt alting mere ordentligt, der er simpelthen så meget de ikke har styr på og ikke liige ved eller kan huske.
Min søster kan ikke engang rigtig huske hvad vi skal have at spise....
Hm.

Jeg håber meget, at jeg bliver gift en dag, og så vil jeg elske at skulle planlægge en lækker bryllupsfest! :D

Gad vide om nogen overhoved læser det her, haha, men fuck it, er mest for at jeg selv kan holde styr på ting, og sådan huske ting bedre. Jeg har meget svært ved at skelne dage fra hinanden nemlig.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar